SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Naše poslovanje

Kupec lahko izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini Pekouče onej na spletnem naslovu http://www.pekouce-onej.si ali preko Facebooka Pekouče onej na spletnem naslovu https://www.facebook.com/pekouceonej/ v zasebnem sporočilu ali preko Instagram strani https://www.instagram.com/pekouceonej/.

Naročanje poteka preko spleta vse dni v letu, 24 ur na dan. Po oddaji naročila na spletni strani, kupec prejme predračun po navedeni elektronski pošti. V njem so navedeni izdelki in količina izdelkov, ki jih je kupec izbral ter znesek nakupa s poštnino (pri naročilu nad 50€ je dostava zastonj). Po prejetem plačilu na TRR: SI56 6100 0002 7048 797 (Delavska hranilnica d.d.) se preko epošte ali socialnih omrežjih (odvisno preko katere platforme oddate naročilo) dogovorimo, kjer se dogovorimo o prevzemu in plačilu nakupa.

Našim kupcem zagotavljamo:

  • točne informacije o naši ponudbi
  • dostopnost - prisluhnemo vsem potrebam naših kupcev in si prizadevamo za hitro reševanje težav in zapletov
  • varovanjem osebnih podatkov
  • razpoložljivostjo za dodatna pojasnila ter pomoč tako pred nakupom, med nakupom in v času po nakupu.

Slike izdelkov in ponudb so simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja

Splošne in ostale pogodje poslovanja kot upravitelj Pekouče Onej spletne strani in trgovine določa Pekouče Onej, Darjan Lorenčič s.p.

NAROČILA IN PREKLIC NAROČILA

Za oddajo naročila na spletni strani http://www.pekouce-onej.si se ni potrebno registrirati. Po nakupu in ureditvi vašega naročila je potrebno navesti točne podatke ter način dostave - pošta ali osebni prevzem. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. V primeru, da ste željene izdelke naročili in naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v določenem roku, vas bomo o novem dobavnem roku obvestili preko spletne pošte. Ponudnik se obvezuje, da bo naročeno poslal v roku 4 delovnih dni.

​ Po zaključku nakupa kupec prejme obvestilo iz naslova info@pekouce-onej.si, da je naročilo sprejeto. V sporočilu je naveden povzetek naročila in vse potrebne informacije za kupca, o postopku nadaljnjega poteka nakupa. Sporočilo velja kot informativni predračun. Naročilo bo pripravljeno za prevzem le po plačilu predračuna na: SI56 6100 0002 7048 797 (delavska hranilnica d.d.). ​

Kupec ima po prejetju takšnega sporočila dve uri časa za preklic naročila. Naročilo je možno preklicati izključno preko elektronske pošte na naslov: info@pekouce-onej.si. Zadeva naj vsebuje naslov: Preklic Naročila, v vsebini sporočila pa navedite vaše podatke (ime in priimek kupca, naslov, številko naročila).

MOŽNOST PLAČILA

Pri plačilu se lahko odločate med plačilom po predračunu prejetem na vaš elektronski naslov ali osebnim plačilom po prevzetju na Sokolski 47, 2000 Maribor (predhodno se morate dogovoriti za datum in čas prevzema).

Naročeno blago vam bo dostavila Pošte Slovenije ali drugi prevoznik. Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli predračun še v istem dnevu. Po poravnanju zneska bo naročilo pripravljeno za osebni prevzem ali dostava po pošti. Ponudnik se obvezuje, da bo naročeno poslal v roku 4 dni.

Naročilo bo izvršeno po prejemu plačila na TRR podjetja Pekouče Onej, Darjan lorenčič s.p. Če želite hitrejšo obdelavo, potem po izvršenem plačilu o tem obvestite prodajalca na elektronski naslov info@pekouce-onej.si

Račun naročila se nahaja v naročenem paketu.

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec ob naročilu prikazal. Če kupca v času dostave ni na predvidenem mestu, bo kurirska služba pustila sporočilo v nabiralniku, paket pa bo kupca čakal na najbližji poštni poslovalnici ali drugače po dogovoru z dostavljalcem.

Naročeni produkti bodo dostavljeni najpozneje v 4 delovnih dneh po prejetem naročilu.

Strošek dostave naročila je 5€ za osnovne pakete, za večje pakete si prodajalec pridržuje pravico zaračunati poštnino, kot jo naloži zaradi povišanja dostavna služba (kurir). V primeru večjega naročila je možen dogovor o dostavi in sicer prevzemu med ponudnikom storitev in kupcem.

Ponudnik si v primeru večjih pošiljk oz. težjih paketov, pridružuje spremembo zaračunane poštnine, vendar ne več, kot je dejanska cena določene poštne storitve. V strošek dostave so že vključeni manipulativni stroški, stroški embalaže in ostalo.

PRI NAKUPU NAD 50 € JE DOSTAVA BREZPLAČNA

POPUSTI ZA FIZIČNE IN PRAVNE OSEBE

FIZIČNE OSEBE:

  • NAKUP NAD 50€ - zastonj dostava
  • NAKUP NAD 100€ - 5% POPUST
  • NAKUP NAD 10 OMAK - gratis holder (leseno stojalo za štiri omake)
  • SEZONSKE AKCIJE

PRAVNE OSEBE:

  • TAKOJŠNJI 10% POPUST NA VSA NAROČILA
  • NAKUP NAD 50€ - zastonj dostava
  • GRATIS HOLDER za restavracije po dogovoru.
  • GRATIS PROMO MATERIAL
  • SEZONSKE AKCIJE

ODSTOP OD POGODBE, REKLAMACIJE IN VRAČILA

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico da v zakonskem roku odstopijo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih, če je pošiljka odprta, poškodovana, ali pa je dostavljeni izdelek polomljen, uničen in v ostalih podobnih primerih, lahko uveljavljate stvarno napako. Priporočamo, da prejeto pošiljko pregledate takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima oznako STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino. Poškodbe zabeležite s fotografijo. V kolikor je le mogoče skupaj z dostavljalcem izpolnite tudi zapisnik ter nam oboje posredujte skupaj s sporočilom na naš kontaktni naslov.

Če je podjetje davčni zavezanec, te podatke vnesite v opombe pred oddajo naročila. Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu

Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga. Vse upravičene in s temi pravili skladne zahteve za zamenjavo naslova prejemnika računa bomo izvedli tako, da bomo najprej stornirali prvo naročilo in pripravili novo ponudbo in račun za novega prejemnika. Fizične osebe (potrošniki) imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka tega vrnejo na naš naslov ali pa na kontaktni naslov sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na kontaktni naslov, mora prejeto blago na lastne stroške vrniti na naš naslov najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Če želite izdelek vrniti na naš naslov brez predhodne odpovedi, morate izjavo o odstopu od pogodbe dodati k izdelku; samo to, da pošljete izdelek na naš naslov, ne šteje kot odstop od pogodbe.

Prosimo, da vračilu priložite kopijo računa in izjavo o odstopu od pogodbe in tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka.

V kolikor želite odstopiti od pogodbe, blaga ne smete neovirano uporabljati. Zakon dovoljuje, da opravite ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Skladno z zakonodajo sami odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, lahko šteje za uporabo blaga.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vrnjeno blago bomo pregledali ter vaš predlog za odstop od pogodbe obravnavali najkasneje v roku treh delovnih dni po prejemu blaga na naš naslov. V primeru, da pogoji za odstop od pogodbe niso izpolnjeni, bomo odstop od pogodbe zavrnili.

V primeru, da so pogoji za odstop od pogodbe izpolnjeni, vam bomo vaše prejeto plačilo vrnili najkasneje v roku 14 dni od odstopa pogodbe. Vračilo bomo zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali prejema dokazila, da je bilo blago poslano nazaj na naš naslov. Vračilo bomo izvedli preko enakega plačilnega sredstva, kot ste ga uporabili pri nakupu, razen če se bomo dogovorili drugače. V primeru odprtih terjatev, si pridržujemo pravico do izvedbe pobota skladno z Obligacijskim zakonom. V primeru, ko ugotovimo zmanjšano vrednost blaga, vas bomo o tem obvestili ter posredovali račun za zmanjšano vrednost.

Pozor!

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za odstop od pogodbe bomo obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

STVARNE NAPAKE

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite izjavo o vračilu blaga, tako da bo postopek hitreje stekel.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na v poslovalnici podjetja Pekouče Onej, Darjan Lorenčič s.p. Sokolska 47, 2000 Maribor, pisno obvestimo, da je napaka sporna

Pozor!

V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet.

V primerih, ko ste prejeli pošiljko in podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na kontaktni naslov. V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo oziroma popravljen račun.

V primerih, ko ne morete odstopiti od pogodbe ali uveljaviti stvarno napako, bomo vaše zahtevke in reklamacije obravnavali individualno. Prosimo, da se v teh primerih za vračilo blaga na naš naslov predhodno dogovorite z nami.

Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembo Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES: Izjavljamo, da ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov

SKLADNOST Z ZAKONODAJO

Pri poslovanju upoštevamo Zakon o varstvu potrošnikov, Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Zakon o varstvu osebnih podatkov in Zakon o elektronskih komunikacijah. V primeru nejasnosti in v primerih, ki jih v teh pogojih nismo navedli posebej veljajo določbe v navedenih zakonih.

22. 6. 2024